Nagyon köszönjük az érdeklődését Cégünk szolgáltatása iránt!
Az alábbiakban szeretnénk ismertetni a szolgáltatásunk egyéni vállalkozói csomagját, melyet most szerződő ügyfeleink részére biztosítunk, és a szerződés menetének általános lépéseit.
Amennyiben az alábbiakkal kapcsolatban bármilyen kérdés felmerül, kérem keressen bizalommal minket!
Egyéni vállalkozói csomagunkba az alábbi standard székhelyszolgáltatói feladatok tartoznak:
- Székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatot állítunk ki.
- Névtábláját díjmentesen kitesszük, közterületről jól látható helyre.
- Az átvett leveleket szkenneljük, és e-mailben azonnal, egy munkanapon belül továbbítjuk ügyfelünknek.
- Bizonyos leveleket (előzetes egyeztetés után) tovább küldünk ügyfelünk könyvelőjének, és/vagy ügyvédjének, elősegítve a gördülékenyebb ügyintézést.
- A székhelyre érkezett leveleket előre egyeztetett időpontban személyesen átveheti csomádi irodánkban, vagy díj ellenében tovább postázzuk Önnek
- A postai meghatalmazás benyújtását a csomádi postára Ön helyett átvállaljuk, ezzel is időt takarítva meg.
- Csomádi irodánkban ingyenesen biztosítunk kulturált tárgyalási lehetőséget külön tárgyalószobában.

Szerződés lépései egyéni vállalkozás esetén:
- Első lépésként kérjük, küldje el e-mailben a vállalkozásának nyilvántartási számát és személyes iratait (személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya) szkennelve, melyre az azonosítás, valamint a munkánk végzése miatt van szükségünk.
- A rendelkezésére álló adatokkal kérjük, töltse ki adatbekérő űrlapunkat!
- Kérjük, küldje el számunkra a NAV, illetve az Önkormányzat Adóosztálya által kiállított nullás igazolást az Ön vállalkozására vonatkozóan! Amennyiben a cég képviselője más vállalkozásban is tag, vagy vezető tisztségviselő, akkor kérjük annak is az alapadatait!
- Amennyiben felkeltette az érdeklődését szolgáltatásunk, következő lépésként elküldjük az Ön részére az Általános Szerződési Feltételek és az Egyedi szerződés és Ügyfél adatlap elnevezésű dokumentumainkat. A dokumentumokat – amennyiben egyetért a benne foglaltakkal – kérjük aláírva visszaküldeni a részünkre postán vagy e-mailben.
- Következő lépésként Díjbekérőt küldünk Önnek, mely szerződésünk értelmében egy éves időtartamra szól.
- Amint utalása a bankszámlánkra megérkezett, kiállítjuk és elküldjük a Székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatot e-mailen, ez alapján Ön vagy megbízott könyvelője tud regisztrálni Ügyfélkapuján keresztül.
- Működő vállalkozás esetén kiállítjuk és e-mailen továbbítjuk a Számlát a szolgáltatásról. Az eredeti Számla a végleges szerződéskötéskor átadásra kerül.
- A vállalkozás új székhelyének regisztrációja után a szerződés véglegesítésre kerül sor egy személyes találkozó keretében, Cégünk csomádi irodájában. Ekkor elkészítjük a többi háttérdokumentumot, ami a zavartalan működéshez szükséges.
- A személyes iratait feltétlenül hozza magával a találkozóra!
Tudja, hogy az Ön cége mennyi iparűzési adót tudna megspórolni? Kérje ingyenes konzultációnkat!

















































Tájékoztatás a székhelyszolgáltató irodák 2017. évi LIII. törvény a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról (PMT) alapján kötelező bejelentési kötelezettségéről.


Színvonalas székhelyszolgáltatás a főváros közeli Csomádon – Ismerje meg Ön is a Company Assistant Service Kft.-t

















































































































3 kizáró tényező, ami miatt nem érdemes IPA-mentes településre költöztetni cége székhelyét








