A székhelyszolgáltató offline tűzfal a céged számára

Közzétéve
2020.04.09.

A számítástechnikában a tűzfal azt a szoftvert jelenti, ami megakadályozza, hogy kívülről be tudjanak lépni számítógépünkbe, számítógépes hálózatunkba.

A székhelyszolgáltatás postással, kézbesítővel történő találkozást szünteti meg, illetve az üzleti levelezésen, dokumentumon esetlegesen előforduló koronavírus-fertőzést akadályozhatja meg. És még van 2 további előnye is a székhelyszolgáltatásnak, ami a járvány elmúltával is megmarad.

Maradj otthon!

A koronavírus-járvány miatt aki csak teheti, az otthon marad, otthonról intézi céges ügyeit. Szerencsére még vannak olyan iparágak, ahol az élet nem állt meg, továbbra is van üzleti levelezés, érkeznek a számlák, tehát van postai forgalom.

A postai forgalom egyet jelent azzal, hogy találkoznunk kell a postással, alá kell írnunk átvételi dokumentumokat, és a kapott küldeményt meg kell fogjuk, fel kell bontanunk, el kell olvasnunk, tárolnunk kell.

Abban az esetben, ha a postás nem talál minket otthon (néha sajnos muszáj elmenni, hiába a #maradjotthon), vagy a vírus helyzet miatt csak a postaládánkba dobja be az értesítőt, még az is előfordulhat, hogy a postára kell bemennünk. Ezt nem kell túlmagyaráznunk, miért nem jó.

A következő táblázatban mutatjuk, hogy a vírus mennyi ideig marad életképes papír felületen.

A korona vírusok életképessége különféle típusú élettelen felületeken

Megosztjuk Önnel is azt a táblázatot, amit a korona vírus életképességéről találtunk.

Felület típusa Életképesség
Levegő 3 óra
Réz 4 óra
Karton 24 óra
Műanyag 2-9 nap
Rozsdamentes acél 2-3 nap
Alumínium 2-8 óra
Vas 5 óra
Fa 4-5 nap
Papír (típustól függően) 3 óra – 5 nap
Üveg 4-5 nap
Szilikon 5 nap
Kerámia 5 nap

Forrás: http://medicalonline.hu/tudomany/cikk/hol__mennyi_ideig_el_a_koronavirus

Látható, hogy a papíron akár 5 napig is életképes marad a vírus, ami azt jelenti, hogy minden egyes postai küldemény kockázatot jelenthet Önre nézve.

Miért vagyunk vírus tűzfal?

Székhelyszolgáltatóként a teljes üzleti levelezés terhét levesszük az Ön válláról:

  • átvesszük mi a leveleket, találkozunk a postással, ha kell, bemegyünk a Postára
  • az így átvett leveleket szkenneljük, és e-mailben azonnal továbbítjuk ügyfelünknek.
  • ha prioritást élvező levél érkezik (pl.: adóhatóságtól, bíróságtól), akkor akár sms-ben is értesítést küldünk.
  • bizonyos leveleket (előzetes egyeztetés után) tovább küldjük ügyfelünk könyvelőjének, és/vagy ügyvédjének, vagy akit Ön megjelöl, elősegítve a gördülékenyebb ügyintézést.
  • előre egyeztetett időpontban és kiválasztott csomag alapján (pl.: havonta, negyedévente) a leveleket ügyfelünk számára továbbpostázzuk. A személyes átadás most szünetel.
  • a postai meghatalmazást a csomádi postára Ön helyett elintézzük, ezzel nem kell foglalkoznia, arra időt áldoznia.
  • az önkormányzathoz történő bejelentést is cégünk elintézi Önnek, egy meghatalmazással, így Csomádra nem szükséges többször kijönnie, ezzel időt spórolva Önnek.

FONTOS! Az adminisztrációs folyamatok elvégzése közben betartjuk a törvényi előírásokat, korlátozásokat és egészségügyi rendeleteket:

  1. Maszkot és kesztyű használunk, hogy a levelek kezelése higénikus maradhasson.
  2. Rendszeresen mossuk, fertőtlenítjük a kezünket az előírt technika szerint.
  3. A továbbított leveleket sterilizáljuk, és steril csomagban adjuk fel.
  4. A személyes kapcsolattartás az ügyfelekkel, és cégen belül is szüneteltetjük, home officeban dolgozunk.

Székhelyszolgáltatás 0% iparűzési adóval

Teljes körű  székhelyszolgáltatásunkat a pest megyei Csomádon végezzük, saját irodaházunkban. Csomád iparűzési adó-mentes település, tehát az itteni székhelyű cégeknek ezt a helyi adót nem kell befizetniük.

Szolgáltatásunkkal Ön,

  • csökkenti a vírusfertőzés kockázatát,
  • időt spórol meg azzal, hogy mi vesszük át, mi digitalizáljuk és iktatjuk üzleti levelezését,
  • iparűzési adót, azaz kiadást sprórol, mert azt nem kell fizetnie.

Mindenkinek jó?

Az iparűzésiadó csökkentést nem mindegyik cég tudja igénybe venni, ezért előtte egy ingyenes konzultációt ajánlunk.

készítette a Company Assistant Service Kft.

Tudja, hogy az Ön cége mennyi iparűzési adót tudna megspórolni? Kérje ingyenes konzultációnkat!