Színvonalas székhelyszolgáltatás a főváros közeli Csomádon – Ismerje meg Ön is a Company Assistant Service Kft.-t

Közzétéve
2021.10.25.

Cégünk bemutatását szeretnénk a legelején kezdeni, a Company Assistant Service Kft. (röviden csak CasS Kft.), egy nagyon fiatal, de annál dinamikusabban fejlődő, színvonalas székhelyszolgáltatással foglalkozó vállalkozás, amely 2016. óta áll a vállalkozások rendelkezésére.

Azért alakultunk meg, hogy a több évtizedes üzleti, cégvezetői és B2B tapasztalat alapján segítsük azokat a vállalkozásokat és cégvezetőket, akik több pénzt szeretnének megtakarítani maguknak, vállalkozásuknak, természetesen legális úton.

Cégünk mindehhez professzionális, kifejezetten az ügyfelek igényei szerint kialakított szolgáltatási háttér igénybevételével szeretnénk a segítségükre lenni. Mindezen törekvéseinkkel hátteret biztosítva annak, hogy partnereink azzal tudjanak foglalkozni, amely számukra a legfontosabb, vagyis az üzlettel, és vállalkozásuk fejlesztésével.

Fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy a székhelyszolgáltatás törvényi rendelettel szabályozott tevékenység, amely tevékenységünket folyamatosan a magyar hatóságok által elismerten, és jogszerűen végezzük. Cégünket a NAV Pénzmosás és Terrorizmusfinanszírozás Elleni Irodája 2020-ban nyilvántartásba vette, valamint belső szabályzatunkat – megfelelve a jogszabályoknak – elfogadta.

Célunk, hogy a székhely szolgáltatásba vetett bizalmat erősítsük meglévő, és leendő ügyfeleinkben. Úgy véljük, hogy a székhelyszolgáltató megbízhatósága nagyban múlik azon, hogy milyen emberek működtetik a céget. Mi büszkén valljuk, hogy elkötelezettek vagyunk ügyfeleink védelmében és ügyfeleinkkel való korrekt partnerségben.  Valamint a magyar hatóságok által folyamatosan ellenőrizve és velük együttműködve végezzük munkánkat.

Szolgáltatásainkat nem csak minőségien de a törvényi szabályozásoknak megfelelően végezzük. Mik is ezek pontosan?

Nekünk, mint törvényes székhelyszolgáltatónak számos dologban kell megfelelnünk munkavégzésünk során. Biztosítva ezzel ügyfeleink védelmét, és az állam felé való transzparenciát, és hitelességet.

Székhelyszolgáltatási tevékenységünket az alábbi jogszabályok alapján végezzük:

  • 7/2017 (VI.1.) és a 9/2017 (VII.18.) IM rendelet,
  • a NAV pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény (PMT), valamint
  • az Európai Unió és az ENSZ Biztonsági Tanácsa által elrendelt pénzügyi és vagyoni korlátozó intézkedések végrehajtásáról szóló 2017. évi LII. törvény (Kit).

A székhelyszolgáltatásunkra vonatkozó saját, belső szabályzatunkat a NAV Pénzmosás és Terrorizmusfinanszírozás Elleni Irodája – megfelelve a jogszabályoknak – elfogadta.

A fent felsorolt törvények végrehajtását és betartását a NAV fokozottan, évente több alkalommal ellenőrzi. Ügyfeleink ennek fényében biztosak lehetnek benne, hogy tevékenységünket folyamatosan a magyar hatóságok által elismerten, és jogszerűen végezzük.

Ahhoz, hogy jobban megismerje cégünket, fontos bemutatni azt is, hogy pontosan hol is találhat meg minket.

A székhelyszolgáltatást Csomádon végezzük, egy kifejezetten erre a célra használt, és kialakított irodaházban. Miért éppen Csomádon? Csomád egy iparűzési adó-mentes település, tehát az itteni székhelyű cégeknek ezt a helyi adót nem kell befizetniük. A választásnál fontos szempont volt továbbá, hogy a község kb. 15 km-re található a fővárostól, Fót irányában. Vagyis ez a legközelebbi iparűzési adó-mentes település Pest megyében. Ide a fővárosból is könnyen ki tud jutni és hamar elérheti új, korszerű irodáját.

Pontos címünk: 2161 Csomád, Levente u. 14/a

Már ismeri cégünket és a ránk is vonatkozó törvényeket azonban jogosan merülhet fel a kérdés Önben, hogy milyen előnyei vannak szolgáltatásunknak?

Az Iparűzési adó-mentesség nem minden. Emellett legalább 9 érvet fel tudunk sorolni ahhoz, hogy miért éri meg cégének és Önnek is igénybe vennie csomádi székhelyszolgáltatásunkat:

  • Kedvezőbb adózás – egyszerűen több pénz marad Önnél!

Elsődlegesen az IPA mentes székhelyszolgáltatás talán legfontosabb előnye, hogy Önnek kevesebb adót kell fizetnie. Ebben az esetben az adóelkerülés helyett arról van szó, hogy a bejelentett településen a helyi önkormányzat élve saját hatáskörével, az iparűzési adó mértékét nulla százalékban állapítja meg. Mivel ezt az adót a bevételek után kell fizetni, így akár milliós tételekről beszélhetünk.

Tehát teljesen legális, ha átköltözteti meglévő cége székhelyét, vagy már az alapításkor azonnal más helyre jelenti be a székhelyét a fióktelephez képest. Hiszen Ön szabadon dönthet arról, hogy hol – akár egy IPA-mentes településen  – jelenti be, vagy működteti cégét, vállalkozását, így megspórolva az iparűzési adó összegét.

Konkrétabban a 9%-os társasági adónak és a 0%-os iparűzési adónak köszönhetően több nyereséget könyvelhet el a hónap végén és ezzel tovább növelheti cége értékét, tovább fejlesztheti meglévő kapacitásait.

  • Levesszük válláról a terhet!

Ezentúl Ön nyugodtan fókuszálhatja teljes figyelmét a cégvezetésre, mi ugyanis segíthetünk Önnek és levehetjük válláról a székhellyel és a cég működéssel kapcsolatos adminisztráció nagy részét. Egy magyarországi céget indítva, vagy meglévő vállalkozását Magyarországra költöztetve elengedhetetlen egy székhely, rendszeres személyes jelenlét, valamint az ügyintézés megoldása. Ez azonban sokszor időigényes és szinte kivitelezhetetlen feladat egy cég irányítása mellett.

  • Megkönnyítjük cége Magyarországra költözését!

Sokkal nyugodtabb lehet, hiszen egy olyan háttér-vállalkozás segíti a magyar cég alapítását, működtetést és letelepedését, akinek tapasztalata, megfelelő szakemberei vannak és ismerik a helyi körülményeket. Ez azért is előny az Ön számára, mert így olyan információkhoz, és a helyi sajátosságokat maximálisan kihasználó megoldásokhoz juthat, amelyekről egyébként nem értesülne. Esetleg csak akkor, ha életvitelszerűen itt tartózkodik, vagy lehet, hogy még akkor sem, különösen, ha nem ismeri a magyar nyelvet, vagy nem rendelkezik megfelelő helyi kapcsolatokkal.

  • Időt takarít meg, miközben mindenről értesül!

Mi folyamatosan Csomádon tartózkodunk, így nem probléma, ha Ön nem tud jelen lenni a székhelyén. Mi átvesszük az Önnek érkező küldeményeket és azokat bizalmasan kezelve, azonnal értesítjük Önt, valamint elektronikusan továbbítunk minden beérkező levelét, hogy semmilyen fontos iratról ne maradjon le.

  • Törvényesség!
  • Székhelyszolgáltatási tevékenységünket a 7/2017. (VI.1.) és a 9/2017. (VII.18.) IM rendelettel és a NAV pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvénnyel (Pmt.), valamint az Európai Unió és az ENSZ Biztonsági Tanácsa által elrendelt pénzügyi és vagyoni korlátozó intézkedések végrehajtásáról szóló 2017. évi LII. törvény (Kit.) szerint összhangban végezzük.

A fentnevezett rendeleteknek maximálisan megfelelünk, és üzletmenetünket a következőkben is így szándékozunk folytatni. A rendeletektől eltérni semmilyen esetben sem áll módunkban.

 

  • Biztonság!

Velünk tartva megkap azonnal minden fontos információt, ami befolyásolhatja a cég működését. Nem csak székhelyszolgáltatást, de saját irodát is igénybe vehet nálunk, így szolgáltatásunkkal megőrizheti a privát szféráját, így otthona marad a család és a nyugalom birodalma.

 

  • Gyors fejlődés!

Több éves cégépítési munkát takaríthat meg tapasztalt segítségünkkel, így hamarabb válhat prosperáló, nyereséges céggé.

 

  • Egyenlő esélyek!

Más partnereinkkel szervezett kapcsolatépítést folytathat, így helybéli partnereinkhez hasonlóan építhet üzleti kapcsolatokat, melyeknek most vagy akár a jövőben is nagy hasznát veheti majd. Nem utolsó sorban az ügyfeleinkkel kialakított bizalmi státuszunk által új partneri kapcsolatokat is építhet.

 

  • Helyet adunk megbeszéléseihez!

Hiszen a mi irodánk az Ön irodája is egyben. Elegáns kialakítású irodánk minden igényt kielégítő technikai infrastruktúrával és kellemes környezettel várja Önt és partnereit, legyen szó a napi munkavégzésről, vagy egy fontos üzleti tárgyalásról.

Ha minket választ székhelyszolgáltatónak vannak olyan kérdések amikre biztosan  szeretné tudni a választ. Például, hogy hogyan kezeljük beérkező leveleit?

Attól tart, hogy egy külsős székhely bonyodalmakat okoz majd a fontos küldeményeinek átvétele során? Esetleg attó, hogy elkeverednének a kiemelten kezelt iratai?

Nálunk biztosan nem! A postai leveleket, küldeményeket minden nap átvesszük Ön helyett, majd az átvett leveleket felbontjuk, beszkenneljük és a megadott e-mail címre 1 munkanapon belül továbbítjuk. Így haladéktalanul elérnek Önhöz a szükséges dokumentumai, és értesül azok tartalmáról. Továbbá amennyiben kéri, akkor könyvelőjének, ügyvédjének is elküldjük a kiemelt figyelmet kívánó leveleket másolatban, hogy az érzékeny dokumentumok azonnal eljussanak a megfelelő helyre és ne Önnek kelljen erről sem gondoskodnia.

A különös figyelmet igénylő küldemények esetén sms-t is küldünk, vagy felhívjuk Önt, a megállapodásunk tartalmától függően.

Ha kézhez szeretné kapni iratait, akkor lehetősége van leveleit munkaidőben átvenni személyesen irodánkban, vagy szerződésünk tartalmának megfelelően negyedévente postai úton, díjmentesen továbbítjuk Önnek.

Az e-mail küldésének egyik pozitív mellékhatása, hogy az Ön e-mail fiókjában akár évekre visszamenőleg is meglesz a teljes bejövő üzleti levelezése. Ha bármit vissza kell keresnie, az sokkal egyszerűbb lesz, mint a sok papír között kutatni. Azonban a küldemények átadásáig mi is rendszerezetten tároljuk az Ön leveleit, fontos iratait, hogy szükség esetén hozzánk fordulhasson lényeges dokumentumaiért. Mindazonáltal iratainak digitális úton való tárolását kizárólag az adatvédelmi szabályzatunkban meghatározott ideig tároljuk, majd ezután megsemmisítjük.

Számos üzleti megoldás közül választhat, de hogy pontosan melyek is ezek?

Cégünknél három csomagajánlat közül választhat, attól függően, hogy milyen szolgáltatásokra lenne pluszban szüksége.

Katás Egyéni vállalkozói csomagunk tartalma:

  • Székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatot állítunk ki.
  • Névtábláját díjmentesen kitesszük, közterületről jól látható helyre.
  • Az átvett leveleket szkenneljük, és e-mailben azonnal, egy munkanapon belül továbbítjuk ügyfelünknek.
  • Bizonyos leveleket (előzetes egyeztetés után) tovább küldünk ügyfelünk könyvelőjének, és/vagy ügyvédjének, elősegítve a gördülékenyebb ügyintézést.
  • A székhelyre érkezett leveleket előre egyeztetett időpontban személyesen átveheti csomádi irodánkban, vagy díj ellenében tovább postázzuk Önnek
  • A postai meghatalmazás benyújtását a csomádi postára Ön helyett átvállaljuk, ezzel is időt takarítva meg.
  • Csomádi irodánkban ingyenesen biztosítunk kulturált tárgyalási lehetőséget külön tárgyalószobában.

Alap csomagunkba tartozik:

  • Székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatot állítunk ki.
  • Cégtábláját díjmentesen kitesszük, közterületről jól látható helyre.
  • Az átvett leveleket szkenneljük, és e-mailben azonnal, egy munkanapon belül továbbítjuk ügyfelünknek.
  • Bizonyos leveleket (előzetes egyeztetés után) tovább küldünk ügyfelünk könyvelőjének, és/vagy ügyvédjének, elősegítve a gördülékenyebb ügyintézést.
  • A székhelyre érkezett leveleket előre egyeztetett időpontban személyesen átveheti csomádi irodánkban, vagy díj ellenében tovább postázzuk Önnek
  • A postai meghatalmazás benyújtását a csomádi postára Ön helyett átvállaljuk, ezzel is időt takarítva meg.
  • Csomádi irodánkban ingyenesen biztosítunk kulturált tárgyalási lehetőséget külön tárgyalószobában.

Kényelmi csomagunk: olyan plusz szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleinknek, amelyek nem mindegyik székhelyszolgáltatónál találhatóak meg:

  • Székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatot állítunk ki.
  • Cégtábláját díjmentesen kitesszük, közterületről jól látható helyre.
  • Az átvett leveleket szkenneljük, és e-mailben azonnal, egy munkanapon belül továbbítjuk ügyfelünknek.
  • Kiemelt figyelmet kívánó küldemény érkezése esetén (pl.: adóhatóságtól, bíróságtól), akár SMS-ben is értesítést küldünk.
  • Bizonyos leveleket (előzetes egyeztetés után) tovább küldünk ügyfelünk könyvelőjének, és/vagy ügyvédjének, elősegítve a gördülékenyebb ügyintézést.
  • A székhelyre érkezett leveleket negyedévente postai úton, díjmentesen továbbítjuk Önnek, vagy előre egyeztetett időpontban személyesen átadjuk.
  • Csomádi irodánkban ingyenesen biztosítunk kulturált tárgyalási lehetőséget külön tárgyalószobában.
  • A postai meghatalmazás benyújtását a csomádi postára Ön helyett átvállaljuk, ezzel is időt takarítva meg.
  • Az Önkormányzathoz történő bejelentést elektronikus úton, az Ügyfélkapu alkalmazásával biztosítjuk, amennyiben meghatalmaz minket.
  • További kedvezményt tudunk biztosítani, minden olyan esetben, amikor több szolgáltatásunkra is igényt tart (pl.: könyvelés, adótanácsadás)

Csomagjainkról bővebb tájékoztatást kollégáinktól kérhet, valamint, ha nem biztos abban, hogy Önnek melyik csomag lenne a megfelelő választás, kérjük nyugodtan vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy együtt megtalálhassuk az Önnek tökéletes ajánlatot.

Fontos tisztában lenni azzal, hogy nem mindenkinek éri meg székhelyszolgáltatásunkat választani. Azonban az, hogy kinek és miért éri meg igénybe venni, erre a kérdésre az alábbiakban adunk választ:

 

  • Amennyiben nem éri meg önálló irodát fenntartania a vállalkozásának méreténél, tevékenységénél fogva, vagy
  • szeretné különválasztani a munkát a magánélettől, mert nem szeretné az üzleti partnereket, adóellenőröket a nappalijában fogadni, vagy
  • ha fontos Önnek az első benyomás. Hiszen az általunk nyújtott székhelyszolgáltatás által elegáns, minden eszközzel felszerelt irodája lesz, ahol kényelmesen lebonyolíthatja tárgyalásait, megbeszéléseit.
  • Illetve, ha nincs ideje a székhelyén tartózkodni, mi munkaidőben nyitva tartunk, fogadjuk az Önt kereső hatóságokat, ezzel is biztosítva, hogy a vállalkozása mindig elérhető, és megtalálható legyen. A hatóság képviselőit kellő tapasztalattal, az Ön érdekeinek megfelelő, határozott udvariassággal fogadjuk.
  • Továbbá, ha nem szeretne állandóan a fontos iratai miatt nyugtalankodni, mert a postai leveleket, küldeményeket és csomagokat átvesszük Ön helyett, majd szkenneljük és e-mailben továbbítjuk 1 munkanapon belül. Így Ön haladéktalanul értesül azok tartalmáról, postai sorban állás nélkül!
  • Nem utolsó sorban ha törvényesen megtakarítana adóján, akkor jöjjön el hozzánk, hiszen Csomád a legközelebbi IPA mentes település Budapestről legkényelmesebben elérhető távolságban.

Ugye Önnek sincs szüksége több indokra? Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma és takarítson meg több pénzt és időt székhelyszolgáltatásunkat választva!

Telefonáljon, és kérje ingyenes konzultációnkat!

 

Telefon: +36 70 881 4868

Központi email cím: info@cass.hu