Középpontban az ügyfél

Közzétéve
2023.01.18.

Már több mint 5 éve, hogy egy saját igényből kiindulva, létrejött a Company Assistant Service Kft. Célunk már az alapításkor is az volt, hogy leendő ügyfeleinket a középpontba helyezve, magas minőségű szolgáltatásokat nyújtsunk. Olyan szolgáltatásokat, amelyek valóban megkönnyítik a vállalkozások mindennapjait.

Gondolkodj ügyfélként, ez a mi üzleti stratégiánk. Hisszük, hogy ezáltal lehetünk sikeresek. Az eddigi tapasztalataink is megerősítettek minket abban, hogy vállalkozásunk számára az ügyfelek a legfontosabbak, és amennyiben őket helyezzük a középpontba, akkor cégünk is velük együtt növekszik. Az évek során folyamatosan kapcsolatban voltunk az ügyfeleinkkel. Beszélgettünk velük, felmértük az igényeiket, amelyeket igyekeztünk rendszer szinten beépíteni a folyamatainkba, illetve úgy alakítani a szolgáltatásaink összetételét, hogy az megfeleljen a folyton változó jogi és gazdasági környezetnek. Ennek eredményeként bevezetésre került egy vállalatírányítási rendszer, valamint egyes folyamataink automatizálásával javítani tudunk a hatékonyságunkon, illetve sokkal magasabb szintre tudtuk emelni a szolgáltatásainkat.

Hiszünk benne, hogy cégünk szakmaiságával kiemelkedik a piac többi szereplője közül. Ezt igazolja számunkra azt is, hogy a közelmúltban sikerült stratégiai megállapodást kötnünk egy ügyvédi valamint egy adótanácsadói irodával. Ezek a szakmai együttműködések segítenek minket abban, hogy bővíteni tudjuk a szolgáltatásaink körét, és mára kilépjünk a klasszikus székhelyszolgáltatók közül, és egy elmenjünk a komplex cégszolgáltatás irányába. Ebben is segítenek minket a networking rendezvények. Itt olyan kapcsolatokat tudunk kiépíteni, amelyek közvetetten vagy akár közvetlenül is segítik a már meglévő ügyfeleinket a vállalkozásuk fejlesztésében.

„Ügyfélközpontú vállalkozásként folyamatosan arra törekszünk, hogy ügyfeleinket minél magasabb színvonalon szolgáljuk ki. Munkatársaimmal hiszünk abban, hogyha egy olyan vállalatközi ökoszisztémát hozunk létre, amelynek tagjai kihasználják a bennük rejlő szinergiákat, az segít abban, hogy ne csak mi, de ügyfeleink is sikeresek legyenek.”

Preiss Tamás, a Company Assistant Service Kft. ügyvezetője.
Középpontban az ügyfél

„Az MS City Audit Kft. stratégiája eddig is a komplex szolgáltatások, mint a könyvelés, bérszámfejtés, adótanácsadás és könyvvizsgálat, nyújtásán keresztül a felelősen gondolkozó cégvezetők támogatása volt mind itthon, mind nemzetközi szinten. Ezért a vagyunk büszkék a Company Assistant Service Kft-vel, valamint Dr. Szilágyi Gergővel közös stratégiai megállapodásra. Hisszük, hogy közösen, még komplexebben tudjuk segíteni az ügyfeleket, abban, hogy a cégvezetők zavartalanul tudjanak koncentrálni szakterületükre, jobban ki tudják használni erőforrásaikat.”

Maár Nóra, a MS City Audit Kft. ügyvezetője, bejegyzett könyvvizsgáló

Középpontban az ügyfél

„Egy prosperáló vállalkozás működtetése óriási kihívás. A Company Assistant Service Kft-vel azon dolgozunk, hogy a hozzánk forduló ügyfelek minél kevesebb adminisztratív kihívással szembesüljenek és nálunk egy helyen minden területen megtalálják a szakszerű megoldásokat. A komplex szolgáltatásokat kínáló együttműködésünkön belül én ügyvédként támogatom a cégeket a működésükhöz kapcsolódó valamennyi releváns jogterületen. Minden új ügyfelünk egy sikeres vállalkozás ígéretét hordozza magában, büszke vagyok arra, hogy közreműködhetek a céljaik megvalósításában. Izgalmas nyomon követni a növekedésüket, hozzájárulni a sikereikhez és osztozni az örömükbe”

Dr. Szilágyi Gergő, ügyvéd

Középpontban az ügyfél

készítette a Company Assistant Service Kft.