Székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozóknak- Hogyan tudunk segíteni?

Az egyéni vállalkozókra sokszor teljesen más szabályok vonatkoznak mint a Kft., vagy Bt., Zrt. jogi személyiségekre.

Ettől függetlenül az egyéni vállalkozóknak is kell iparűzési adót fizetniük, bár az esetek többségében kevesebbet, mint egy Kft-nek.

Ennek szabályairól, és lehetőségeiről minden esetben a könyvelőt, vagy adótanácsadót kell megkérdezni. Ők azok, akik javaslatot tudnak adni arra, mi éri meg jobban.

De Csomádon várjuk azon vállalkozókat is, akik ezt a formáját választották a gazdasági tevékenységnek.

Praktikusan egy egyéni vállalkozó, nem csak az iparűzési adócsökkentés miatt, hanem céges adminisztrációjának megkönnyítése céljából is kiválóan igénybe tudja venni a székhelyszolgáltatást.

Ennek módját fogjuk a következő esettanulmány alapján körbejárni, bemutatni:

Juditot régről ismerjük. Amikor a vállalkozásunkat beindítottuk, ő is értesült új tevékenységünkről. Akkor azon a baráti összejövetelen ő csak annyit mondott: “Én egyéni vállalkozó vagyok, ez nekem nem éri meg! Ugyan már, 50.000 Ft-ot fizetek iparűzési adónak, a leveleim száma meg kb. havi 4 darab.”

A helyszín, és az esemény sem arra adott lehetőséget, vagy okot, hogy meggyőzzük ennek ellenkezőjéről, így ez annyiban is maradt.

Aztán eltelt pár hónap, amikor is az alábbi képet kaptuk Judittól:

A képhez csak annyit írt:

“Most lett elegem! Péntektől hétfőig vidéken voltam. Kedden rohannom kellett ide-oda, kedd este pedig ez fogadott a postaládában. Azt tudom, hogy ebből kettő, az az egyik partnerünk szerződése, a többi pedig hivatalos levél. 

Annyira összesűrűsödött minden, hogy már nem bírom. Beszéljünk, mert érdekel ez a székhelyszolgáltatós dolog!”

Judit kijött az irodánkba, Csomádra, és nagyon tetszett neki amit látott. Elmondtuk, hogyan dolgozunk, milyen feltételei vannak a székhelyszolgáltatásnak, és hogy hogyan tudunk neki segíteni abban, hogy ne legyen át nem vett levele, vagy elkallódott küldeménye.

Judit csöndben hallgatta, majd miután az árakról is beszéltünk, ránk nézett:

“Tulajdonképpen én megspórolom az 50.000 Ft-os iparűzési adómat, így kapásból a ti szolgáltatásotok már csak 70.000 Ft-omba kerül. Ezért a 70.000 Ft-ért pedig egy évre kapok tőletek egy virtuális asszisztenst, aki kezeli a leveleimet, átveszi azokat, elküldi még a könyvelőmnek is?!

Ha leosztom, ez nekem havi 5800 Ft-ba kerül.

Hol kell aláírnom a szerződést?”

Judit jól összefoglalta a tevékenységet, és annak mérhetetlen hasznát. Egyéni vállalkozóként elsőre talán nem éri meg egy székhelyszolgáltató igénybevétele, de amint a vállalkozó áttér egy sűrűbb időbeosztásra, vagy több lesz a vidéki munkája, esetleg több partnerrel is együtt dolgozik, abban a pillanatban létjogosultsága lesz a székhelyszolgáltatás intézményének. Nem csak pénzügyi, hanem adminisztratív oldalról is.

Nem kell mondanom, Judittal természeten szerződést kötöttünk, és azóta is megelégedettségére használja a székhelyszolgáltatás minden előnyét. Szívesen dolgozik, vagy tárgyal helyileg is Csomádon, mert nagyon megszerette a környezetet és a csöndet.

Az ő példája is jól bizonyítja, hogy teljes mértékben a fejlődés szolgálatában áll a Company Assistant Service Kft.

Abban az esetben, ha egyéni vállalkozóként Ön is inkább a kényelmesebb, hatékonyabb munka híve, kérjen visszahívást tőlünk, és egyeztessünk időpontot egy ingyenes és kötelezettségmentes székhely-szakértői tanácsadásra.

(Írta: Kovács Anett,
Company Assistant Service Kft.)

Érdekel az ingyenes székhely-szakértői tanácsadás!

További bejegyzések:

székhelyszolgáltatás
székhelyváltoztatás, tévhit
székhelyszolgáltatás
széhkelyszolgáltatás