Nagyon köszönjük az érdeklődését Cégünk szolgáltatása iránt!

Az alábbiakban szeretnénk ismertetni a szolgáltatásunk egyéni vállalkozói csomagját, melyet most szerződő ügyfeleink részére biztosítunk, és a szerződés menetének általános lépéseit.

Amennyiben az alábbiakkal kapcsolatban bármilyen kérdés felmerül, kérem keressen bizalommal minket!

Egyéni vállalkozói csomagunkba az alábbi standard székhelyszolgáltatói feladatok tartoznak:

  • Székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatot állítunk ki.
  • Névtábláját díjmentesen kitesszük, közterületről jól látható helyre.
  • Az átvett leveleket szkenneljük, és e-mailben azonnal, egy munkanapon belül továbbítjuk ügyfelünknek.
  • Bizonyos leveleket (előzetes egyeztetés után) tovább küldünk ügyfelünk könyvelőjének, és/vagy ügyvédjének, elősegítve a gördülékenyebb ügyintézést.
  • A székhelyre érkezett leveleket előre egyeztetett időpontban személyesen átveheti csomádi irodánkban, vagy díj ellenében tovább postázzuk Önnek 
  • A postai meghatalmazás benyújtását a csomádi postára Ön helyett átvállaljuk, ezzel is időt takarítva meg.
  • Csomádi irodánkban ingyenesen biztosítunk kulturált tárgyalási lehetőséget külön tárgyalószobában.

Szerződés lépései egyéni vállalkozás esetén:

  • Első lépésként kérjük, küldje el e-mailben a vállalkozásának nyilvántartási számát és személyes iratait (személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya) szkennelve, melyre az azonosítás, valamint a munkánk végzése miatt van szükségünk. 
  • A rendelkezésére álló adatokkal kérjük, töltse ki adatbekérő űrlapunkat!
  • Kérjük, küldje el számunkra a NAV, illetve az Önkormányzat Adóosztálya által kiállított nullás igazolást az Ön vállalkozására vonatkozóan!  Amennyiben a cég képviselője más vállalkozásban is tag, vagy vezető tisztségviselő, akkor kérjük annak is az alapadatait!
  • Amennyiben felkeltette az érdeklődését szolgáltatásunk, következő lépésként elküldjük az Ön részére az Általános Szerződési Feltételek és az Egyedi szerződés és Ügyfél adatlap elnevezésű dokumentumainkat. A dokumentumokat – amennyiben egyetért a benne foglaltakkal – kérjük aláírva visszaküldeni a részünkre postán vagy e-mailben.
  • Következő lépésként Díjbekérőt küldünk Önnek, mely szerződésünk értelmében egy éves időtartamra szól.
  • Amint utalása a bankszámlánkra megérkezett, kiállítjuk és elküldjük a Székhelyhasználatot engedélyező nyilatkozatot e-mailen, ez alapján Ön vagy megbízott könyvelője tud regisztrálni Ügyfélkapuján keresztül.
  • Működő vállalkozás esetén kiállítjuk és e-mailen továbbítjuk a Számlát a szolgáltatásról. Az eredeti Számla a végleges szerződéskötéskor átadásra kerül.
  • A vállalkozás új székhelyének regisztrációja után a szerződés véglegesítésre kerül sor egy személyes találkozó keretében, Cégünk csomádi irodájában. Ekkor elkészítjük a többi háttérdokumentumot, ami a zavartalan működéshez szükséges.
  • A személyes iratait feltétlenül hozza magával a találkozóra!

Tudja, hogy az Ön cége mennyi iparűzési adót tudna megspórolni? Kérje ingyenes konzultációnkat!

Letölthető dokumentumok
A székhelyszolgáltató, mint vírus tűzfal
székhelyszolgáltatás
székhelyváltoztatás, tévhit
székhelyszolgáltatás
széhkelyszolgáltatás