Miért érdemes igénybe venni iparűzési adómentes székhelyszolgáltatást?
- Iparűzési adómentesség, akár több százezer forintos megtakarítás
- Legális adóoptimalizálási módszer: jogszabályi előírások betartása mellett
- A cégtáblát díjmentesen elkészítettjük és kihelyezzük
- Megbízható székhelyszolgáltatás: precíz adminisztráció, titoktartási szerződés keretein belül bizalmas adatkezelés.
- Budapest vonzáskörzetében található Csomád, azaz 20 perc alatt elérhető a székhely
- Levelek és küldemények kezelését vállaljuk, egy munkanap alatt eljuttatjuk. illetve értesítést küldünk róla
- Adminisztrációs teher csökkentése: ajánlott vagy tértivevényes levelek átvétele
- Megbeszélések lebonyolítására rendelkezésre áll teljes infrastruktúránk (tárgyaló, titkárság stb.)
Teljes körű cégszolgálat, minőségi cégeknek!
A székhelyszolgáltatást Csomádon végezzük, kifejezetten erre a célra kialakított irodaházban. Csomád iparűzési adó-mentes település, tehát az itteni székhelyű cégeknek ezt a helyi adót nem kell befizetniük.
Vállalkozásunk azért alapítottuk, hogy cégeket, cégvezetőket támogassunk a napi munkafolyamataik optimalizálásában. A biztosítjuk a vállalat üzemeltetéséhez szükséges cégszolgálatot, háttérszolgálatot, az egyéni igényeikhez igazítva. Ezen felül még iparűzési adó megtakarítását is garantáljuk.
Összefoglalva: partnereink hátáról nagy terhet veszünk, hogy azzal foglalkozhassanak, ami előreviszi a vállalkozásukat.
Célunk: olyan szolgáltatási portfóliót alakítottunk ki, amely már a cégalapítás pillanatában vagy már működő vállalkozás esetén költséget csökkent. terhet vesz le a válláról, így a valós céljaira fókuszálhat.
Kinek ajánljuk az ipamentes székhelyszolgáltatást?
- Telephellyel nem rendelkező vállalkozásoknak
- Szolgáltató cégeknek (távközlés, villamos energia és földgáz szolgáltatók kizárva)
- Internet alapú vállalkozásoknak (e-kereskedelem, online marketing stb.)
- Fuvarozó cégeknek
- Nem bejelentés-köteles vagy telepengedély-köteles tevékenységet végző vállalkozásoknak, kivéve fuvarozóknak
- Bármilyen fizikai helyhez nem köthető tevékenységet végző cégek
- Éves 8 millió forint fölötti nettó árbevétel fölötti eredményt tervező vagy meghaladó vállalkozásoknak
- Építőipari tevékenységet adott településen 30 napnál rövidebb ideig végző cégeknek
Kinek nem ajánljuk az ipamentes székhelyszolgáltatást?
- KATA vállalkozások számára
- Menekülő, simlis, adócsaló cégeknek
- Sportvállalkozásoknak
- Éves 100 millió forint fölötti árbevételt teljesítő telepengedély-köteles, bejelentés-köteles tevékenységet végző fizikai helyhez köthető gyártó, termelő vállalkozásoknak
- Építőipari tevékenységet adott településen 180 napnál tovább végző vállalkozásoknak
- Átlagosan évi 8 millió forint nettó árbevétel alatt termelő vállalkozások számára
- Egyházaknak, valamint nonprofit szervezeteknek
- Éves 8 millió forint nettó árbevétel alatti eredményt tervező vagy konzisztensen alatta teljesítő cégeknek.
5 leggyakoribb félreértett tény a székhelyszolgáltatásokkal kapcsolatban
Nem választhatom ki, hogy hova jelentem be a székhelyem
Ha vállalkozásra adod a fejed, akkor a szolgáltatás helyétől függetlenül te határozhatod meg, hogy hol legyen annak székhelye. Sokszor előfordul, hogy a vállalkozók saját lakásukat jelölik meg, vagy budapesti bérelt irodájukat, pedig az igazi munkavégzés vidéken történik. Ugyanúgy járható út az is, hogy egy olyan városban legyen a székhely, amely iparűzési adómentes. Azzal, hogy a cég kiköltözik Csomádra nemcsak a cég jár jó, hanem a város is.
A székhelyszolgáltatás egyenlő egy bűnbarlanggal
A köztudatba az adóoptimalizálás fogalma teljesen elfogadott, míg a székhelyszolgáltatás egyenlő a bűnözéssel. Ezt a gondolkodást szeretnénk megváltoztatni. A törvényi szabályozás – 7/2017. (VI. 1.) IM rendelet szigorú kereteket határoz meg – megköveteli a teljes transzparenciát és a jogkövető magatartást, amelyet a CASS minden pontban betart.
Székhely szolgáltató = cégtemető ?!
Mi jellemző egy székhelyszolgáltatóra?
- cégek szigorú előszűrésen esnek át mielőtt ügyfelekké válhatnak
- a meglévő ügyfelek zavartalan működése fontosabb, mint új ügyfelek fogadása
- a székhelyszolgáltatók olyan szolgáltatásokat nyújtanak, amelyekkel a cégek optimalizálni tudják a folyamataikat: adminisztráció, kommunikáció, iroda stb.
Mi jellemző egy cégtemetőre?
- rövid időn belül a lehető legtöbb céget ügyfélnek tudni
- minimális szolgáltatás, bevétel maximalizálás mellett
- nincsen előszűrés, nincsenek belépési feltételek
Rendszeres NAV razziákra lehet számítani
A NAV ellenőrzések sűrűsége nem függ attól, hogy székhelyszolgáltatást vesz igénybe egy vállalkozás vagy sem. Az ellenőrzésre akkor kerülhet gyakrabban sor, ha az adminisztráció során nem tartja be a törvényi előírásokat, határidőket. Ezt a NAV munkatársai is meg tudják erősíteni.
Ha mégis ellenőrzésre kerül sor, akkor az általában nem a székhelyre bejelentett összes céget érinti, hanem egy kiemelt céget. Ilyenkor az ellenőrök konkrét indokkal érkeznek és a folyamat gyors végrehajtását a székhelyszolgáltató biztosítja a megfelelő adatszolgáltatátssal.
Összefüggés az adós minősítés és a székhelyszolgáltatás igénybevétele között
Népszerű téma az adós minősítés romlása is, ha székhelyszolgáltatóhoz jelented be a céged. A 2017. évi CL. törvény – az adózás rendjéről 157. paragrafusában található a következő részlet: „Székhelye székhelyszolgáltatónál van bejegyezve, és az adóigazgatási eljárás akadályozása miatt véglegessé vált határozatban mulasztási bírságot szabtak ki terhére a tárgyévben vagy az azt megelőző három évben.”
Ha egy cég megfelel ezeknek a feltételeknek és csak akkor romlik a minősítése, DE az nem elégséges feltétel, hogy székhelyszolgáltatónál van bejelentve.
ALAP CSOMAGUNKBA standard székhelyszolgáltatói feladatok tartoznak, mint:
- befogadó nyilatkozatot adunk Csomád, Levente u. 14/a ingatlanhoz.
- cégtábláját díjmentesen kitesszük az irodaházra kívülről.
- új székhelyére érkező leveleit, csomagjait minden esetben átvesszük.
Alapcsomagunk díja 10.000 Ft+áfa/hó.
KÉNYELMI CSOMAGUNKBAN olyan plusz szolgáltatásokkal segítünk ügyfeleinknek, amelyek nem mindegyik székhelyszolgáltatónál található meg. Ezek:
- az átvett leveleket szkenneljük, és e-mailben azonnal továbbítjuk ügyfelünknek.
- ha prioritást élvező levél érkezik (pl.: adóhatóságtól, bíróságtól), akkor akár sms-ben is értesítést küldünk.
- bizonyos leveleket (előzetes egyeztetés után) tovább küldjük ügyfelünk könyvelőjének, és/vagy ügyvédjének, elősegítve a gördülékenyebb ügyintézést.
- előre egyeztetett időpontban (pl.: havonta, negyedévente) a leveleket ügyfelünk számára továbbpostázzuk, vagy személyesen átadjuk (Budapesten is).
- csomádi irodánkban ingyenesen biztosítunk kulturált tárgyalási lehetőséget, külön tárgyalószobában.
- ezenfelül további kedvezményt tudunk adni, abban az esetben, ha egyéb csomagajánlatunkban több szolgáltatásra is igényt tart. (pl.: Könyvelés, adótanácsadás stb.)
- a postai meghatalmazást a csomádi postára Ön helyett elintézzük, ezzel nem kell foglalkoznia, arra időt áldoznia.
- az önkormányzathoz történő bejelentést is cégünk elintézi Önnek, egy meghatalmazással, így Csomádra nem szükséges többször kijönnie, ezzel időt spórolva Önnek.
Kényelmi csomagunk díja bevezető áron 15.000 Ft helyett az alapcsomag árában csak 10.000 Ft+áfa/hó!
Ajánlatunk visszavonásig érvényes.
Határozd meg, hogy mennyi iparűzési adót spórolhatsz meg, ha minket választasz!
IPARŰZÉSI ADÓMENTES SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSE
Az űrlap kitöltése szükséges a székhelymódosítási folyamat elindításához. A beérkezett igényeket munkatársaink ellenőrzik, ha mindent rendben találtak, akkor felveszik veled a kapcsolatot és jöhet a következő lépés.