Elindítottuk online időpontfoglaló felületünket

Közzétéve
2024.06.21.

Amikor évekkel ezelőtt saját indíttatásból elindítottuk a Company Assistant Service Kft. az volt a célunk, hogy leendő ügyfeleinket a középpontba helyezve, magas minőségű szolgáltatásokat nyújtsunk. Olyan szolgáltatásokat, amelyek valóban megkönnyítik a vállalkozások mindennapjait.

Gondolkodj ügyfélként, ez a mi üzleti stratégiánk. Hisszük, hogy ezáltal lehetünk sikeresek. Az évek során folyamatosan kapcsolatban voltunk az ügyfeleinkkel. Beszélgettünk velük, felmértük az igényeiket, amelyeket igyekeztünk rendszer szinten beépíteni a folyamatainkba, illetve úgy alakítani a szolgáltatásaink összetételét, hogy az megfeleljen a folyton változó jogi és gazdasági környezetnek. Ennek eredményeként az elmúlt években bevezetésre került egy vállalatirányítási rendszer, amelynek segítségével egyes folyamataink automatizálásával javítani tudunk a hatékonyságunkon, illetve sokkal magasabb szintre tudtuk emelni a szolgáltatásainkat. Ennek egyik, ügyfeleink számára is kézzel fogható, eredménye az időpontfoglaló felület, amelynek segítségével egyszerűen pár kattintással meg tudják adni, hogy mikor jönnének a küldeményeikért, vagy vennének igénybe egyéb szolgáltatást. A rendszer pedig automatikusan e-mailt küld a foglalásról, sőt a találkozó előtti napon egy emlékeztető is érkezik a megadott e-mail címre.

Cégünk szakmaisága mellett az információs technológia alkalmazásában is élen járó kíván lenni a székhelyszolgáltatók között. A közeljövőben tovább folytatjuk a folyamataink automatizálását, és még több olyan szolgáltatás bevezetését tervezzük, amelyek segítik ügyfeleiket abban, hogy könnyebben intézhessék vállalkozásuk ügyeit.

készítette a Company Assistant Service Kft.