Telefonnal fotózott NAV-os levél

Mit jelent a precíz adminisztráció egy székhelyszolgáltatónál? Például azt, hogy modern irodai infrastruktúrával szolgálja ügyfeleit, nem telefonnal fotózza azok küldeményeit.

Hogyan válasszon székhelyet?

hogyan érdemes olyan székhelyet választani, amely hosszútávon, biztonságosan és hatékonyan szolgálja ki a céget? Következő cikkünkben kiderül.

Gyakori kérdések a székhelyszolgáltatással kapcsolatban 2.rész

Korábban már szemezgettünk ügyfeleink leggyakrabban előforduló kérdései közül, mely a székhelyszolgáltatás, vagy az iparűzési adó témáját érintik. Most egy újabb kérdéshalmazt hozunk, melyeket természetesen meg is válaszolunk.

Gyakori kérdések a székhelyszolgáltatással kapcsolatban (3.rész)

Korábban már szemezgettünk ügyfeleink leggyakrabban előforduló kérdései közül, mely a székhelyszolgáltatás, vagy az iparűzési adó témáját érintik. Most egy újabb kérdéshalmazt hozunk, melyeket természetesen meg is válaszolunk.

Ezért fontos a bejelentési kötelezettség

Cégalapító vagy cégmódosító vállalkozóknak nem csak az ügyvéd által kiállított dokumentumokat kell aláírnia, hanem egyéb teendői is akadnak a fenti tevékenységek során. Ezek egyike az illetékes önkormányzat adóosztályára történő bejelentkezés. 

Hivatalos levelek útja a székhelyszolgáltatónál

Egy-egy ügyfél tárgyaláson, sokszor elhangzik ez a kérdés: “A leveleink hogyan jutnak el hozzánk?”. A kérdés fontos, mert egy-egy át nem vett hivatalos levél mulasztási bírságot is vonhatnak maga után, vagy rosszabb esetben adószám-felfüggesztéssel, vagy adószám törléssel is járhat. Következő cikkünkben a Company Assistant Service Kft. levélkezelését fogjuk átnézni.