3+1 jelentős különbség a legális székhelyszolgáltató és egy cégtemető között (4.rész)

Nem mindegy milyen székhelyszolgáltatót választunk. De hogyan ismerhető fel egy cégtemető? Milyen jelekre kell ügyelniük a cégvezetőknek? A kérdések megválaszolása érdekében összegyűjtöttük azt a 3+1 fontos különbséget, amely megkülönböztet egy törvényes székhelyszolgáltatót egy cégtemetőtől.

3+1. A hozzáállás:

tömeges jelenlét vs. személyes ügyfélszolgálat

Törvényesség szempontjából nincs semmilyen akadálya annak, hogy több vállalkozást is ugyanarra a címre jegyezzenek be. Azonban érdemes odafigyelni arra, hogy a nagy ügyfél szám ne menjen a szolgáltatás minőségének rovására.

Ahhoz, hogy ez kiderüljön, személyesen is megnézheti, hogy hány cégtábla van kirakva, és ezzel szemben a szolgáltatást nyújtó milyen személyi és tárgyi feltételekkel rendelkezik. De utánakereshet a szóban forgó címnek különböző online adatbázisokban is, így láthatja, hány darab és milyen cégek vannak arra a cégre bejelentve. Ha 345-ből 200 cég láthatóan felszámolás, vagy csődeljárás alatt áll, akkor valószínűsíthető, hogy egy cégtemetővel áll szemben.

Ezeket a „szolgáltatókat” csak a gyors meggazdagodás hajtja, ügyfeleikre feltételezhetően nem fordítanak olyan fajta figyelmet, amellyel azok felmerülő igényeit ki tudnák szolgálni. Rövidtávon gondolkoznak, ami miatt a náluk, jogi és adózási szempontból is megfelelően működő cégek járnak rosszul.

Cégünk fontos célkitűzései közé tartozik, hogy a székhelyszolgáltatói szakma megtépázott renoméját visszaállítsuk. Ezért is ügyelünk kínosan munkánk minőségére, illetve együttműködő partnereink kilétére. De ugyanezzel az odafigyeléssel kötjük meg ügyfeleinkkel szerződésünket is. Többször elmondtuk már, hogy nem szeretnénk cégtemetővé válni, hiszen hosszútávon szeretnénk segíteni nekünk bizalmat szavazó vállalkozásoknak.

Cégvezetői tipp:

A mindenki által díjmentesen elérhető nyilvános cégadatok tanulmányozása mellett, talán a személyes tárgyalás a legjobb „biztosíték” arra, hogy szívesen kötnénk-e szerződést a másik féllel.

Összefoglalva:

Szögezzük le, hogy a székhelyszolgáltatás intézménye valós piaci igényeket elégít ki, a jelenlegi jogi keretek engedélyezik ezt a tevékenységet, és valóban létezik az a gazdasági helyzet, amikor a székhelyszolgáltatás igénybevétele ésszerű és indokolt.

Ilyen eset lehet egy olyan vállalkozás, akinek nincs szükségük fizikai irodára, vagy szeretnék hatékonyan kiszervezni adminisztrációja egy részét. Ekkor kiváló és törvényes megoldás egy minőségi székhelyszolgáltató igénybevétele. Ahogyan üzleti ügyeinket intézzük, természetesen ugyanolyan gondossággal válasszunk magunknak megfelelő székhelyszolgáltatót is!

Hiszen ha kellő körültekintéssel egy igényes székhelyszolgáltatót választ, az mindenkor magas színvonalú szolgáltatást fog nyújtani a vállalkozása számára.

Ne felejtsünk el utána nézni a cégnek, a címnek; mindenképpen ügyvéddel intézzük a székhelyváltás menetét; és ellenőrizzük a törvényi megfelelőséget is a megállapodás előtt.

A vállalkozói tudatossághoz hozzátartozik, hogy a kínálkozó lehetőségeket körültekintően mérlegeljük, és keressünk a piacon olyan szolgáltatókat, alternatívákat, amelyek a lehető legjobban szolgálják ki igényeit.

Ha szimpatikus Önnek vállalkozásunk hozzáállása, szakmai hozzáértése, valamint egyetért célkitűzéseinkkel, kérem az alábbi gombbal kérjen Ön is visszahívást, hogy közelebbről megismerhessük tevékenységét, céljait, és azt, miként tudunk Önnek segíteni költségei csökkentésében!

A cikksorozatot írta: Kovács Anett,
Company Assistant Service Kft.

Érdekel az ingyenes székhely-szakértői tanácsadás!

További bejegyzések:

székhelyszolgáltatás
székhelyváltoztatás, tévhit
székhelyszolgáltatás
széhkelyszolgáltatás